۲۵۰فیلم اکران‌نشده در سینمای ایران

۸ شهریور
۱۳۹۳

عضو شورای سیاستگذاری گروه سینمایی هنر و تجربه از وجود حدود ۲۵۰فیلم بلند داستانی اکران‌نشده در تاریخ سینمای بعد از انقلاب و آغاز به‌کار این گروه از فصل پاییز با ۴سالن سینما خبر داد. ایرج تقی‌پور به سوره سینما گفت: برای نمایش فیلم‌های گروه هنر و تجربه به هیچ وجه ظرفیت سالن‌های اکران تجاری را اشغال نخواهیم ... ادامه »

اسکار افتخاری برای میازاکی و کاریر

۸ شهریور
۱۳۹۳

آکادمی اسکار فهرست دریافت‌کنندگان جوایز اسکار افتخاری ششمین دوره جوایز سالانه هیأت رئیسه آکادمی هنرها و علوم تصاویر متحرک را اعلام کرد. ژان کلود کاریر فیلمنامه‌نویس فرانسوی، هایائو میازاکی انیماتور ژاپنی و مورین اوهارا بازیگر ایرلندی‌تبار جایزه اسکار افتخاری دریافت می‌کنند و جایزه انسان‌دوستانه جین هرشولت به هری بلافونته خواننده، بازیگر و فعال حقوق بشر اهدا ... ادامه »

فصلی تازه برای تردد راحت معلولان در شهر

۸ شهریور
۱۳۹۳

به‌طور متوسط ۱۰درصد جمعیت شهرها را معلولان تشکیل می‌دهند و به همین دلیل تأمین امکانات لازم و مناسب‌سازی معابر برای تردد این قشر از جامعه در شهر و همچنین توجه به نحوه طراحی بوستان‌ها و فضاهای تفریحی - فرهنگی همواره مورد تأکید حامیان معلولان بوده است. همین موضوع باعث شده تا اخیرا مدیران شهری نسبت به گذشته ... ادامه »

دوربین‌های مداربسته بلای جان دله‌‌دزد‌ها

۸ شهریور
۱۳۹۳

دله‌دزدی به قول مردم یا سرقت‌های خرد به تعبیر پلیس روبه افزایش است، این را خود پلیس می‌گوید. براساس آمارهای رسمی بیش از 90درصد پرونده‌های تشکیل‌شده در آگاهی کشور مربوط به سرقت است که البته بیشترین افزایش مربوط به همان دله‌دزدی‌ها می‌شود؛ از یک بطری نوشابه تا یک تی‌شرت بچه‌گانه. برای حل این مشکل پلیس همه واحدهای ... ادامه »

جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور

۸ شهریور
۱۳۹۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: با شروع هفته محدودیت مقطعی در گرمدره و عملیات راهسازی و ترمیم آسفالت در محدوده تهران به کرج و کرج به قزوین که به دلیل روزهای پایانی هفته، کنسل شده بود دوباره اعمال می‌شود. به گزارش فارس، سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ، در ... ادامه »

اینتل کوچکترین مودم جهان را عرضه کرد

۸ شهریور
۱۳۹۳

شرکت اینتل کوچکترین مودم نسل سوم جهان را در ابعادی که چندان بزرگتر از یک سکه یک سنتی نیست، با هدف افزایش اتصال تجهیزان آنلاین درون خانه‌ها،‌ عرضه کرد. براساس گزارش BBC، اینتل اعلام کرد مودم نسل سوم XMM 6255 با ابعادی برابر 300 میلیمتر مربع کوچکتریم مودم جهان است. این تراشه را می‌توان در تکنولوژی‌های پوشیدنی ... ادامه »

رونالدو بازیکن برتر یوفا شد

۷ شهریور
۱۳۹۳

کریستیانو رونالدو به‌عنوان بازیکن برتر لیگ اروپا در فصل ۲۰۱۴ - ۲۰۱۳ انتخاب شد. مانوئل نویر دروازه‌بان آلمانی و آرین روبن هافبک هلندی بایرن مونیخ رقبای کریستیانو رونالدو بودند. مهاجم تیم ملی پرتغال در چهارمین دوره این جایزه که با ابتکار میشل پلاتینی، رئیس یوفا شکل گرفت جانشین فرانک ریبری ( 2013 - 2012 )، آندراس اینیستا (‌2012 ... ادامه »

هشدار مرکل و اوباما به پوتین

۷ شهریور
۱۳۹۳

مرکل و اوباما در گفت‌وگویی تلفنی که به دنبال بحث ورود احتمالی نیروهای روسیه به خاک اوکراین به روسیه هشدار دادند رفتار مسکو در اوکراین برای این کشور عواقبی به همراه خواهد داشت. آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا به‌ دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر ورود نیروهای روسیه به خاک اوکراین پنجشنبه ... ادامه »

داوداوغلو رسما نخست‌وزیر شد

۷ شهریور
۱۳۹۳

اردوغان رسما از احمد داود اوغلو خواست به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیل دهد. قرار است جمعه هفتم شهریور، اعضای دولت جدید ترکیه معرفی‌ شوند. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بعد از تحویل ریاست حزب عدالت و توسعه به احمد داوداوغلو،وزیر خارجه پیشین ترکیه و ادای سوگند،بنا به گزارش رویترز، از او برای تشکیل دولت ... ادامه »

فیلم پیامبر اعظم(ص) به زودی روی پرده سینما می‌رود

۷ شهریور
۱۳۹۳

مدیرعامل سازمان سینمایی کشور گفت: فیلم پیامبر اعظم(ص) یکی از شاهکارهای سینمایی ایران به زودی روی پرده سینما می‌رود. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الله ایوبی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس با بیان اینکه زبان سینما زبان پویا و پرتحرکی است، افزود: سینما می‌تواند در جامعه بسیار تاثیر‌گذار باشد. وی با ... ادامه »



صفحه قبل   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   ۱۱   ۱۲   ۱۳   ۱۴   ۱۵   صفحه بعد