رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی «علم و فناوری» را ابلاغ کردند

۲۹ شهریور
۱۳۹۳

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاستهای کلی «علم و فناوری» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند. متن سیاست‌های کلی علم و فناوری که به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، به این شرح است: بسم‌ ... ادامه »

جزئیات جدید از کشف تسلیحات قدیمی در چاه‌های میدان فاطمی

۲۹ شهریور
۱۳۹۳

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تداوم جست‌وجو‌ها درباره کشف گلوله‌های جنگی قدیمی در حوالی میدان فاطمی گفت: تا این لحظه ۵۰۰ گلوله توپ و پوکه از ۲ چاه کشف شده است. به گزارش تسنیم، سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به آخرین جزئیات تسلیحات کشف‌شده در یک چاه قدیمی در حوالی خیابان فاطمی تهران اظهار داشت: پس ... ادامه »

آداب رونق دادن خانه خدا

۲۹ شهریور
۱۳۹۳

فکر می‌کنید اگر قرار باشد نقطه اصلی پرگار را روی جایی بگذاریم و بعد، از آنجا دایره باید و نبایدهای سبک زندگی اسلامی را ترسیم کنیم، این نقطه باید کجا باشد؟ لازم نیست زیادی به ذهن‌تان فشار بیاورید؛ مسجدها همان نقاط اصلی‌ای‌ هستند که یک شهر اسلامی باید به محوریت آنها ساخته شود. چرا؟ چون مسجدها معنویت ... ادامه »

مخالف انتقال آب دریای خزر هستم

۲۹ شهریور
۱۳۹۳

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: درخصوص انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی موافقتی نشده است و ما نیز موافق انتقال آب نیستیم. به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار در حاشیه بازدید از سد لار که با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر نیرو صورت گرفت، در جمع خبرنگاران، افزود: بیشتر مشکلات موجود از ... ادامه »

فرار از ترافیک مهر

۲۹ شهریور
۱۳۹۳

دیگر همه می‌دانیم که آغاز سال جدید تحصیلی، باعث می‌شود عده بسیاری از شهروندان در مقطع زمانی مشخصی اقدام به تردد در سطح معابر شهر کنند که این امر ترافیک شدیدی به ارمغان می‌آورد. شاید بهتر باشد بگوییم خود ما شهروندان مقصر اصلی ترافیکی هستیم که در مقاطع مختلف سال ناگهان افزایشی جهشی می‌یابد. اینکه خیلی ... ادامه »

میرزاده و نجفی برای توضیح افزایش شهریه‌ها به مجلس می‌روند

۲۹ شهریور
۱۳۹۳

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور میرزاده و نجفی در این کمیسیون طی هفته جاری خبر داد و گفت: دلیل حضور این افراد در کمیسیون افزایش شهریه دانشگاه آزاد و پیام نور است. به گزارش مهر، قاسم جعفری در این‌باره گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نظر دارد روال افزایش شهریه و ... ادامه »

شاد‌ترین کشورهای جهان معرفی شدند

۲۶ شهریور
۱۳۹۳

نظرسنجی بین‌المللی جدیدی که توسط موسسه گالوپ انجام گرفته، ۱۳۵ کشور جهان را از نظر میزان خوشی و خوبی شهروندانشان رتبه‌بندی کرده و شادترین کشورهای جهان را انتخاب کرده‌است. براساس گزارش لایو‌ساینس، شاخص جهانی رفاه موسسه گالوپ براساس چگونگی میزان رونق پنج فاکتور که با رفاه و خوشی مردم در ارتباط است این رتبه‌بندی را انجام داده‌است. ... ادامه »

هزینه داروهای شیمی درمانی بیماران سرطانی از مهر امسال نصف می‌شود

۲۶ شهریور
۱۳۹۳

رئیس سازمان غذا و دارو از اجرای طرح جدید وزارت بهداشت برای حمایت از بیماران سرطانی خبر داد و گفت: از مهر امسال هزینه داروهای شیمی درمانی بیماران سرطانی در بیمارستانهای دولتی نصف می‌شود و تمام داروهای مورد نیاز آنها در بیمارستان تأمین می‌شود. به گزارش فارس، رسول دیناروند در این باره افزود: طرحی در وزارت بهداشت ... ادامه »

۹ خبر جدید وزیرکار؛ اهدای یارانه ۱۰هزار نفر به بهزیستی؛ توزیع مرحله جدید سبد کالا

۲۶ شهریور
۱۳۹۳

واگذاری مرحله جدید سبد امنیت غذایی، اجرای طرح بزرگ اشتغال‌زایی آموزش‌های محصول محور، جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های نیمه فعال در قالب بسته سیاستی اشتغال، اجرای سیاست‌های کلان و خُرد اشتغال، تصویب ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در سال، اجرای سیاست اشتغالی از خانه تا کارخانه، ایجاد صندوق اشتغال در استان‌ها، ثبت اطلاعات ۸۰۰ هزار بیمه شده جدید ... ادامه »

موهای تراشیده بازیگر زن مانع از دریافت مجوز پخش شد

۲۶ شهریور
۱۳۹۳

دبیر شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی اعلام کرد: طبق نظر این شورا فیلم «شیفتگی» به دلیل موهای تراشیده بازیگر زن‌ خود از نظر قانونی و شرعی نمی‌تواندبه این شکل مجوز اکران بگیرد. به گزارش ایسنا، فیلم «شیفتگی» به کارگردانی علی عصمتی زمانی در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، اما به دلیل اینکه در این فیلم ... ادامه »



  ۱   ۲   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   صفحه بعد