ضوابط وام ۸۰ میلیونی مسکن؛ ارز گران نمی‌شود؛ کاهش زمان پرداخت وام ازدواج

۱۴ شهریور
۱۳۹۳

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به پیش‌شرط های راه‌اندازی صندوق پس‌انداز مسکن از کاهش زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج به پنج ماه خبر داد. ایسنا نوشت: ولی‌الله سیف با اشاره به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای راه‌اندازی صندوق پس‌انداز مسکن گفت: وام مسکن 80 میلیون تومانی هنوز قطعی نشده است. وی توضیح داد: توافقات انجام ... ادامه »

ایران قعرنشین سرعت اینترنت و صدرنشین هزینه

۱۴ شهریور
۱۳۹۳

اینترنت از نگاه بسیاری از کارشناسان بین ۱۰ دستاورد برتر بشر پس از زبان، آتش، چرخ، برق و ... قرار دارد، زیرا سبب ایجاد بزرگترین تحول در زندگی و ارتباطات شده است و اما ایران در کجای این معادله قرار دارد. به گزارش ایرنا، همزمان با برنامه ریزی وزارت ارتباطات برای بهره برداری از نسل سوم و ... ادامه »

زمان خداحافظی مهرآباد با پروازهای شبانه اعلام شد؛ نحوه اجرای طرح

۱۴ شهریور
۱۳۹۳

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام کرد: پروازهای شبانه (۱۲شب تا ۵ صبح) فرودگاه بین‌المللی مهرآباد همزمان با شروع برنامه پروازی زمستانی شرکت‌های هواپیمایی حذف می‌شوند. نسیم آنلاین نوشت: ابراهیم شوشتری گفت: در راستای احترام به حقوق شهروندی و فراهم کردن آسایش برای همسایگان فرودگاه مهرآباد و پیرو دستور وزیر راه‌و شهرسازی پروازهای این فرودگاه از ... ادامه »

پراید ۱۵۱ می‌آید ؛ ورود ۱۵ خودروی جدید چینی-ایرانی به بازار

۱۴ شهریور
۱۳۹۳

شرکت سایپا ۱۵ خودروی جدید خود را با مشارکت دو شرکت چینی راهی بازار می‌کند. مدیر بازاریابی و فروش سایپا گفت: این محصولات عبارتند از سراتو، تیبا ۲، پراید ۱۵۱، آریو کلئیوس،ریچ، سندرو و پادرا است. نسیم آنلاین نوشت: حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از 4 محصول شرکت خودروسازی ... ادامه »

۳۶۰۰ نقطه کشور تحت مدیریت پدافند هوایی است

۱۴ شهریور
۱۳۹۳

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه ای پدافند هوایی غرب کشور گفت: ۳۶۰۰ نقطه کشور از مرزها تا عمق خاک کشور تحت مدیریت پدافند هوایی قراردارند که کوچکترین تحرکات دشمنان را عقاب گونه در کوه ها زیر نظر دارند. به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد خیرمحمدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان ... ادامه »

بهترین اپلیکیشن‌های سلامت ۲۰۱۴ به انتخاب هلث‌لاین

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

جریان سریع امور در دنیای امروز به حواسپرتی بیشتر و نداشتن وقتی برای آسودگی انجامیده است. در چنین شرایطی آسان است که نیازهای بدن را فراموش کرد. خوشبختانه همان وسائلی که باعث حواسپرتی می‌شوند، می‌توانند برای ترغیب زندگی سالم هم به کار روند. این ۱۴ اپلیکیشن می‌توانند با کارکردهایی مانند ردگیری و بهبود سنجه‌های سلامت شخصی به ... ادامه »

راه‌اندازی ۲۹ ایستگاه جدیدپایش آنلاین رودخانه‌ها

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

مدیرکل دفتر پایش سازمان محیط‌زیست از راه اندازی ۲۹ایستگاه پایش آنلاین رودخانه‌های کشور خبر داد و گفت: تا پیش از این، ۱۴ ایستگاه پایش آنلاین برای رودخانه‌های کل کشور وجود داشت اما امسال ۲۹ ایستگاه جدید در ۱۶ استان‌ کشور نصب و راه‌اندازی می‌شود. شینا انصاری درخصوص نظارت بر سلامت آب‌های مورد بهره‌برداری از سدها به ایسنا ... ادامه »

تلاش میراث فرهنگی برای حضور مؤثر در برنامه ششم توسعه

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

سازمان میراث فرهنگی در تلاش برای سوارشدن به واگن‌های قطار توسعه و رفتن به لکوموتیو اصلی قطار در حال حرکت توسعه کشور است؛ مسافری که تا پیش از برنامه ششم توسعه و به گفته سیدمحمد بهشتی یا اجازه سوار شدن‌ او به این قطار را نداده‌اند یا او را از قطار پیاده کرده‌اند و یا از ... ادامه »

آتش‌سوزی در منطقه قرق شده

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

«تنگ سرخ» در شهرستان بویراحمد، باعث نابودی ۱۰هکتار از گونه‌های ارزشمند گیاهی این منطقه شد. این درحالی است که نیمه مرداد‌ماه گذشته مسئولان منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویر احمد در جمع خبرنگاران اعزامی به این استان از نبود تجهیزات آتش‌نشانی به‌ویژه نبود ناوگان هوایی اطفای حریق گله کرده و از مسئولان کشوری خواسته بودند تا ... ادامه »

وزیر آموزش‌و‌پرورش: ۳هزار معلم مازاد در تهران داریم

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

درحالی‌که مربیان پیش دبستانی در اعتراض به استخدام‌نشدن خود، برای سومین روز متوالی دیروز هم مقابل ساختمان ریاست‌جمهوری تجمع کردند، وزیر آموزش و پرورش از وجود ۳هزار معلم مازاد در تهران خبر داد. علی اصغر فانی با اشاره به بودجه 21هزار میلیارد تومانی وزارت آموزش و پرورش در سال 93گفت: این بودجه نسبت به سال گذشته 26درصد ... ادامه »



صفحه قبل   ۱   ۲   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   ۱۱   صفحه بعد