عکس‌هایی که ۱۰۰هزار تومان آب می‌خورند

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

وقتی پشت چراغ قرمز ایستاده‌اید و نور فلاش می‌بینید، کسی با شما عکس یادگاری نمی‌گیرد، این دوربین‌های ثبت تخلف پلیس است و صدایش وقتی درمی‌آید که قبض جریمه ۳۰یا حتی ۱۰۰هزار تومانی را در منزل‌تان تحویل بگیرید، البته به انضمام یک عکس زیبا از ماشین‌تان. برای نخستین‌بار فروردین 1391 بود که پلیس اعلام کرد با دوربین‌های ثبت ... ادامه »

اولین گام برای تحقق طرح جامع پسماند در پایتخت

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

به‌منظور پیشرفت و بهبود سیستم حمل‌ونقل مواد زائد جامد، زباله‌های شهری جمع‌آوری شده از سطح مناطق به ایستگاه‌های انتقال، حمل شده و در خودروهای بزرگ‌تر تخلیه می‌شود. پیش از این حدود 1200مرکز اصلی و فرعی زباله در کنار خیابان‌ها و چهاردیواری‌های بین ساختمان‌ها، کنار بیمارستان‌ها یا در محل‌های مسکونی وجود داشتند. این نقاط به‌صورت ایستگاه انتقال عمل ... ادامه »

نگران نباشید ولی احتیاط کنید

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

ابولا همچنان در جهان قربانی می‌گیرد اما به گفته مسئولان وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت کشورهیچ خطری زائران ایرانی را در عربستان تهدید نمی‌کند. آنها می‌گویند تنها یک مورد مشکوک از ابولا شناسایی شده بود که نتیجه آزمایش‌ها ابتلا به ابولا را تأیید نکرده. وزارت بهداشت در عین حال به زائران امیدواری می‌دهد که بدون ... ادامه »

تقدیر شهردار تهران از تلاش‌های یک ساله مسجدجامعی در مقام ریاست شورای شهر

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

محمدباقر قالیباف ضمن تقدیر از تلاش‌های یک ساله مسجد جامعی در مقام رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید تاکید کنم که مسجد جامعی در این مدت یک سال مدیریت خوبی را در مجموعه شورا اعمال کرد. البته در هر کاری فراز و نشیب‌هایی وجود دارد اما امروز باید به مردم بگویم صبر و متانت مسجد جامعی ... ادامه »

اختلالات اینترنت موبایل به دلیل تغییر سیستم به ۳G است

۱۲ شهریور
۱۳۹۳

وزیر ارتباطات درباره اختلالات به وجود آمده در سیستم اینترنت موبایل دو اپراتور همراه اول و ایرانسل گفت: با توجه به این‌که سیستم ارائه‌ خدمات اینترنت در حال تغییر است این اختلالات طبیعی و موقت خواهد بود. محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این‌که به وجود آمدن برخی اختلالات در ... ادامه »

آمارهای نگران‌کننده ازسلامت ایرانیان

۱۱ شهریور
۱۳۹۳

اعلام آماری نگران کننده از سوی معاون وزیر بهداشت در هفتاد و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه علوم پزشکی کشور حتی بیشتر از اظهارات خودوزیر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. دکترعلی اکبر سیاری در این اجلاس با اعلام اینکه 47میلیون نفر در کشور غذای نامناسب مصرف می‌کنند، گفت: 19میلیون نفر در کشور بی‌تحرکند، 5میلیون نفر سیگار می‌کشند، 7میلیون ... ادامه »

ایران ۳ - آمریکا ۲ ؛ پیروزی تیم ملی ایران برابر آمریکا / قهرمان لیگ جهانی به زانو درآمد

۱۱ شهریور
۱۳۹۳

ایران ۳ - آمریکا ۲ ؛ پیروزی تیم ملی ایران برابر آمریکا / قهرمان لیگ جهانی به زانو درآمد ادامه »

جمهوری اسلامی مدیریت معنوی و فکری جهان اسلام را برعهده دارد

۱۱ شهریور
۱۳۹۳

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: شکوفه‌های بیداری که در جهان اسلام مشاهده می‌شود، ریشه در انقلاب اسلامی دارد. در حال حاضر مدیریت معنوی و فکری جهان اسلام را جمهوری اسلامی برعهده دارد که با رهبری مقام معظم رهبری روز‌ به‌ روز مسیر را برای ظهور هموارتر می‌کند. به گزارش مهر، آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در ابتدای شانزدهمین اجلاس ... ادامه »

چمران ۱۸ ؛ مسجد جامعی ۱۳ / چمران رئیس شورای شهر تهران شد؛ طلایی نائب رئیس شد

۱۱ شهریور
۱۳۹۳

مهدی چمران در رای گیری امروز در شورای شهر با ۱۸ رای دوباره بر کرسی ریاست شورای شهر نشست. مرتضی طلایی نیز به عنوان نائب رئیس شورای شهر انتخاب شد. فارس نوشت: امروز در جلسه غیرعلنی شورای شهر با رای گیری اعضا، مهدی چمران دوباره رئیس شورای شهر شد. در این جلسه احمد مسجد جامعی ۱۳ رای را ... ادامه »

دکتر ناصر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران درگذشت

۱۱ شهریور
۱۳۹۳

دکتر امیرناصر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران صبح سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه در سن ۸۷ سالگی درگذشت. به گزارش مهر، دکتر کاتوزیان از حقوقدانان برجسته ایرانی و نویسنده کتب دانشگاهی در رشته حقوق مدنی و از اساتید حقوق دانشگاه تهران بود. کاتوزیان سال 1306 در تهران متولد شد. تحصیلات ابتدایی را در دبستان اقبال به اتمام رساند و ... ادامه »



صفحه قبل   ۲   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   ۱۱   ۱۲   صفحه بعد