تاثیر وام ۸۰ میلیونی مسکن؛ خرید تسهیل می‌شود؛ جدول قیمت آپارتمان در تهران

۱۱ شهریور
۱۳۹۳

مشاوران املاک برخی مناطق تهران معتقدند اعطای وام ۸۰ میلیونی خرید مسکن به دلیل بالا بودن قیمت‌ها، قیمت را بالا نمی‌برد و احتمالاً موجب رونق نسبی در معاملات می‌شود. فارس نوشت: در حالیکه بازار خرید و فروش مسکن در آرامش آخرین روز‌های شهریورماه و تابستان را پشت سر می‌گذارد خبرهای پرداخت تسهیلات 80 میلیونی خرید مسکن به ... ادامه »

جدول قیمت سکه، ارز و طلا / سکه ۹۴۷۵۰۰ تومان ؛ یورو ۴۱۶۰ تومان

۱۱ شهریور
۱۳۹۳

نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در روز سه شنبه در بازار ۹۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان، طرح قدیم ۹۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان، نیم سکه ۴۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع سکه ۲۶۷ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷۲ هزار تومان اعلام شد. نوع سکه قیمت بازار سکه‌تمام‌طرح‌جدید 947500 سکه‌تمام‌طرح‌قدیم 947500 نیم سکه 475500 ربع سکه ... ادامه »

ادامه انتصابات دانشگاه‌ها توسط نجفی؛ رییس انجمن ریاضی ایران رییس دانشگاه شد

۱۱ شهریور
۱۳۹۳

محمدعلی نجفی سرپرست جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در آغاز انتصاب خود عنوان کرد سیاست‌های وزارت علوم دولت یازدهم با کنار رفتن رضا فرجی‌دانا تغییر نمی‌کند، با صدور سومین حکم انتصاب سرپرستان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، روند تغییر روسای دانشگاه‌ها را همچنان پیگیری می‌کند. به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، سرپرست جدید وزارت علوم، تحقیقات ... ادامه »

تابش: موج سوال و استیضاح از وزرا در راه است

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر علوم، گفت: هنوز یکسال از کار دولت نگذشته، یکی از فرهیخته ترین اعضای کابینه را از دولت گرفتیم و و موج سوال و استیضاح که هم وقت‌گیر است و هم وزرا را در مجموعه تضعیف می‌کند، در راه داریم. به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش در ... ادامه »

انتقاد از واردات خودروهای چند میلیارد تومانی؛ از اسلام فاصله گرفته‌ایم

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

رییس دیوان عدالت اداری از موج فزاینده تجمل‌گرایی و واردات خودروهای لوکس به کشور انتقاد کرد و آن را خلاف آموزه‌های دینی، منافع ملی و اقتصاد کشور در شرایط فعلی دانست. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری، در این باره گفت: آنچه در ارتباط با ورود خودروهای گران‌قیمت و ... ادامه »

شهر سلیمان بیک عراق آزاد شد

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

نیروهای مشترک ارتش عراق و پیشمرگ‌ها پس از شکستن محاصره شهرک آمرلی، شهر سلیمان بیک را هم آزاد کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری سومریه نیوز،‌ نوری مالکی که به شهر آمرلی سفر کرده است با مردم این منطقه از نزدیک دیدار و گفتگو کرد. نوری مالکی نخست وزیر عراق (که دوره ... ادامه »

حذف صفر از پول ملی پس از تک رقمی شدن تورم؛ سرنوشت وام ۸۰ میلیونی مسکن

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

رییس کل بانک مرکزی گفت: حذف صفر از پول ملی اقدامی است که باید اتفاق بیفتد و برنامه‌ریزی لازم برای این اقدام صورت گرفته است؛ هر چند بهتر است ابتدا نرخ تورم را تک رقمی کنیم. به گزارش ایرنا، ولی‎الله سیف در حاشیه همایش استانداران در تالار پیامبر اعظم وزارت کشور در جمع خبرنگاران در خصوص حذف ... ادامه »

دیدار ظریف و اشتون درباره مذاکرات هسته‌ای ایران

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کاترین اشتون سرپرست تیم مذاکره کننده ۱+۵ پیش از ظهر روز دوشنبه به وقت محلی در بروکسل درباره مذاکرات هسته‌ای مذاکره کردند. به گزارش ایرنا، طرفین در این دیدار با ارزیابی روند مذاکرات، درباره نحوه پیگیری مذاکرات جامع برای دستیابی به توافق جامع گفت و گو کردند. در ... ادامه »

یک ریال از تامین اجتماعی در دست زنجانی نیست؛ برای ۳ پرونده احضار شدم

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

سعید مرتضوی گفت: به خاطر پرونده های تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی، شکایت فاضل لاریجانی و وکلای عباس پالیزدار در دادگاه حاضر شده ام. به گزارش مهر، سعید مرتضوی قبل از ورود به دادسرا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه پرونده در دادسرا علیه من مفتوح است که یکی از این پرونده ها تحقیق و تفحص ... ادامه »

۴ سامانه عملیاتی جدید در چرخه پدافند هوایی؛ افزایش ۳ برابری پروازهای عبوری از ایران

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور گفت: طبق گزارش ایکائو آسمان ایران امن‌ترین فضا در منطقه و خاورمیانه برای پروازهای عبوری است در همین رابطه نیز پروازهای عبوری قبل از مرداد ماه امسال حدود یک سوم پروازهای عبوری امروز بود که تقریبا گسترش سه برابری داشته است. به گزارش مهر، امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم ... ادامه »



صفحه قبل   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   ۱۱   ۱۲   ۱۳   صفحه بعد