روحانی: در حال عبور از رکود هستیم/ کار خادمان شما در شرایط تحریم بی‌نظیر بود

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

رئیس‌جمهور با بیان این خبر که بر اساس آمارهای سه ماهه اول امسال در حال عبور از رکود هستیم، گفت: کاری که خادمان مردم در یک سال گذشته انجام داده‌اند در تاریخ کشورهایی که دچار شرایط تحریم بود‌ه‌اند، بی‌نظیر است روحانی: ما نه افراط راست و نه افراط چپ هستیم/مسیر ما اعتدال است تهران- ایرنا- رییس جمهوری با ... ادامه »

امیدوارم توافق جامع هسته‌ای با ایران تا ماه نوامبر حاصل شود

۱۰ شهریور
۱۳۹۳

فدریکا موگرینی، وزیر خارجه ایتالیا در نخستین اظهارات خود پس از انتحاب شدن به عنوان مسوول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد تا ماه نوامبر ۲۰۱۴ توافق جامع هسته‌ای با ایران بدست آید. به گزارش ایرنا، فدریکا موگرینی همواره در جهت حل مساله هسته ای ایران ابراز خوشبینی کرده و معتقد است پس از دستیابی ... ادامه »

رئیس جدید شورای اروپا انتخاب شد

۹ شهریور
۱۳۹۳

سران اتحادیه اروپا در نشست روز شنبه در بروکسل دونالد توسک، نخست وزیر لهستان را به عنوان رئیس جدید شورای اتحادیه اروپا ،که مسئولیت اداره جلسات سران اتحادیه اروپا را برعهده دارد،انتخاب کردند. پیش از این ریاست این نهاد را هرمان وان رامپوی برعهده داشت. آقای توسک در حالی به ریاست شورای اروپا برگزیده می شود که ... ادامه »

افزایش ۵۰ درصدی بار ترافیک از اول مهرماه؛ بررسی حقوقی مسئله تحریم بانک قوامین

۹ شهریور
۱۳۹۳

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه ۶ هزار نقطه درون و برون‌شهری پرحادثه شناسایی شده است گفت: در جاده‌های شلوغ برای افزایش توان پلیس راه از موتورسیکلت استفاده می‌شود. به گزارش فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در دومین نشست فصلی رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی با توجه به اوج سفرها در ... ادامه »

نهاوندیان: در خیرخواهی کسی که می‌خواهد جناح‌بندی‌ها را تشدید کند شک کنیم

۹ شهریور
۱۳۹۳

رییس دفتر رییس جمهوری، وحدت و انسجام داخلی را مایه سربلندی و سرفرازی انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست و گفت: در خیرخواهی کسی که می‌خواهد میان اقشار مردم تفرقه ایجاد کند، جناح‌بندی‌ها را تشدید کند، بغض و کینه در جامعه را گسترش دهد و میان دولت و ملت فاصله ایجاد کند، شک کنیم. به گزارش پایگاه ... ادامه »

استقبال اشتون از انتصاب موگرینی به ریاست سیاست خارجی اتحادیه اروپا

۹ شهریور
۱۳۹۳

کاترین اشتون در اظهاراتی از انتخاب وزیر امور خارجه ایتالیا به عنوان رئیس جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا استقبال کرد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری شینهوا، در پی انتخاب روز گذشته «فدریکا موگرینی» وزیر امور خارجه ایتالیا از سوی شورای اتحادیه اروپا برای جانشینی کاترین اشتون به عنوان رئیس سیاست خارجی 5 سال آینده ... ادامه »

وزارت صنعت تخلفات خودروسازان را اصلاح کند؛ وزیر همکاری نکند به روحانی می‌گوییم

۹ شهریور
۱۳۹۳

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با بیان اینکه مدیریت صنعت خودروسازی باید غیرسیاسی باشد، گفت: اگر وزیر صنعت در راستای اجرای گزارش تحقیق و تفحص خودروسازی پاسخگو نباشد، موضوع را به رئیس‌جمهور گزارش می‌دهیم. فارس نوشت: علی علیلو با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودرو بایگانی نشده و در حال پیگیری ... ادامه »

وزیر راه: پروازهای شب فرودگاه مهرآباد متوقف می‌شود

۹ شهریور
۱۳۹۳

وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور تامین رفاه حال ساکنین مجاور فرودگاه مهرآباد طی دو ماه آینده پروازهای شب در این فرودگاه متوقف می‌شود. به گزارش ایرنا، عباس آخوندی در رابطه با توقف پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد گفت: قرار است که تمام پروازهای هوایی در فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 تا 5 صبح متوقف شود و ... ادامه »

جدول یکساله قیمت‌ها به روایت بانک مرکزی؛ افزایش زیرپوستی قیمت کالاهای اساسی

۹ شهریور
۱۳۹۳

همشهری آنلاین: اگرچه دولت کاهش تورم را یکی از برنامه‌های جدی خود از ابتدای روی کارآمدنش می‌داند اما مردم این کاهش تورم را در زندگی خود به صورت ملموس حس نکرده‌اند و گزارش مقایسه‌ای بانک مرکزی از وضعیت قیمت‌ها در یکساله اخیر هم این موضوع را تائید می‌کند. مهر نوشت: اگرچه کنترل تورم یکی از ضرورت های ... ادامه »

ارتش عراق شکسته شدن محاصره شهرک آمرلی را تایید کرد

۹ شهریور
۱۳۹۳

سخنگوی ارتش عراق و یک نماینده از ساکنان شهرک شیعه نشین ˈآمرلیˈ در شمال عراق روز یکشنبه گفتند که نیروهای امنیتی این کشور و نیروهای مردمی ، محاصره دو ماهه گروه تروریستی ˈداعشˈ بر این شهرک را شکسته‌اند. به گزارش خبرگزاری ˈآسوشیتدپرسˈ از بغداد، سپهبد ˈقاسم الموسویˈ سخنگوی ارتش عراق افزود: نیروهای دولتی به این شهرک دست ... ادامه »



صفحه قبل   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   ۱۱   ۱۲   ۱۳   ۱۴   صفحه بعد