پرستار گوشی خود‌‌‌ باشید‌‌‌

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

هر‌‌چیزی د‌‌‌ر د‌‌‌نیا برای د‌‌‌اشتن عمر طولانی‌تر و زند‌‌‌گی سالم‌تر، به مراقبت و نگهد‌‌‌اری نیاز د‌‌‌ارد‌‌‌. گوشی‌های موبایل و از آن مهم‌تر، شارژرتان هم از این قاعد‌‌‌ه کلی مستثنا نیستند‌‌‌. برای اینکه موبایلتان زمان بیشتری با شما بماند‌‌‌ و همراهتان باشد‌‌‌ باید‌‌‌ از آن خوب مراقبت کنید‌‌‌ تا نیاز نباشد‌‌‌ با پرد‌‌‌اخت مبلغ زیاد‌‌‌ی گوشی خود‌‌‌تان را ... ادامه »

هشدار سفیدپوش‌ها در کمین‌اند!

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

این روزها هرچقدر نحوه حفاظت و مراقبت از اموال پیشرفت کرده باشد، به همان میزان راه‌های سرقت، دزدی و کلاهبرداری نیز مسیر پیشرفت خود را طی کرده. اگر خود شما به‌طور مستقیم جزو مالباختگان نباشید و تا به حال از شما دزدی، زورگیری و جیب‌بری نشده باشد در اطرافیانتان هستند کسانی که برای یک‌بار هم شده این ... ادامه »

کـار به استخوان‌ رسیده!

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

شغل‌های مختلفی در دنیا وجود دارد؛ شغل‌های دولتی، اداری، خدماتی، فنی و... اما هستند آدم‌های خلاقی که شغلشان را خودشان اختراع می‌کنند. بابک رفیعیان‌نژاد از آن دسته آدم‌هایی است که شغل منحصر به فردی دارد. او بعد از چندین سال کار دولتی خودش را بازخرید و کار جدیدی را شروع کرده که کمی عجیب است؛ ساخت گل ... ادامه »

اسامی ۱۰ بازیکن سرباز فوتبال اعلام شد

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

اسامی ۱۰ بازیکنی که کارت پایان خدمت آنها ابطال شده است، اعلام شد. به گزارش فارس، طبق اعلام مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، اسامی 10 بازیکن فوتبال که کارت پایان خدمت آنها ابطال شده و سرباز محسوب می‌شوند بدین شرح اعلام شد: 1- آرمان شهدادنژاد 2- علیرضا ابراهیمی 3- سینا عشوری 4- حامد زمانی 5- رضا طاهری 6- علی پورخسروانی 7- ... ادامه »

وسوسه‌ها را بکش

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

برای هر کسی ممکن است پیش بیاید‌؛ اینکه یک روز چشم باز کنیم و ببینیم که د‌ر د‌ام اعتیاد‌ افتاد‌ه‌ایم؛ اعتیاد‌ به مواد‌‌مخد‌ر یا سیگار. جوان باشی یا پیر زن باشی یا مرد‌ فرقی نمی‌کند‌. اگر بخواهی عزت د‌اشته باشی باید‌ ترکش کنی. پشت سرش بگذاری و زیر پا له‌اش کنی. اما آنها که ترک کرد‌ه‌اند‌ خوب ... ادامه »

ساماندهی نمای خانه‌های متروکه شهر تهران

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت شهرداری تهران خانه‌‌های متروکه سطح شهر کمتر از یک سال دیگر ساماندهی خواهند شد. به گزارش مهر، علیرضا نادری با بیان اینکه آمار دقیقی از خانه های متروک پایتخت وجود ندارد گفت: یکی از موضوعاتی که در برنامه های سیما و منظر شهری پیش بینی ... ادامه »

واشنگتن پست: فرود اجباری یک هواپیما نیروهای ائتلاف افغانستان در ایران

۱۵ شهریور
۱۳۹۳

واشنگتن پست مدعی شد که یک هواپیما از سوی ایران وادار به فرود در فرودگاه بندرعباس شده است. به گزارش ایرنا٬ واشنگتن پست مدعی شد که این هواپیما شرکت فلای دبی تحت اجاره نیروهای ائتلاف در افغانستان بوده و با 100 سرنشین از نیروهای آمریکایی از پایگاه بگرام به سوی دبی حرکت می‌کرده است. بر اساس ادعای واشنگتن ... ادامه »

گزارش آژانس در باره برنامه هسته‌ای ایران منتشر شد

۱۴ شهریور
۱۳۹۳

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه صلح امیز هسته‌ای ایران روز جمعه منتشر شد که در آن برعدم انحراف در مواد و تاسیسات هسته‌ای تهران تاکید شده است. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این گزارش تاکید کرده است که ایران یکی از پنج اقدام عملی مورد توافق با آژانس در ماه مه 2014 را تا پیش ... ادامه »

تعیین تکلیف حکم رییس‌ دانشگاه تهران در جلسه آتی شورای عالی انقلاب فرهنگی

۱۴ شهریور
۱۳۹۳

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از بررسی وضعیت روسای چند دانشگاه از جمله رییس دانشگاه تهران در جلسه آتی این شورا خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، درباره عدم صدور حکم روسای دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه تهران در جلسه چهارشنبه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در این جلسه مباحث مختلفی مطرح شده و در ... ادامه »

دومین روز مذاکرات ایران و آمریکا در ژنو از سرگرفته شد؛‌ مذاکرات چند روزه است

۱۴ شهریور
۱۳۹۳

مذاکرات دوجانبه ایران و آمریکا به سرپرستی سیدعباس عراقچی و وندی شرمن معاونان وزیران خارجه دو کشور از روز پنج شنبه در ژنو آغاز شده است. ایسنا اطلاع یافت به احتمال قوی مذاکرات دو جانبه ایران و آمریکا که قرار بود به مدت سه روز انجام شود، دو روزه خواهد بود و مذاکرات امروز جمعه پایان می‌یابد ... ادامه »



صفحه قبل   ۱   ۲   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   صفحه بعد