بالا و پایین یک شبکه مجازی عکاسی

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

اینستاگرام یکی از نرم‌افزار‌های پرطرفدار این روزهای موبایل است. در این نرم‌افزار کاربر تصاویری را که خودش عکاسی کرده یا در حافظه موبایل خود دارد، با دیگران به اشتراک می‌گذارد. در اینستاگرام عده‌ای شما را دنبال می‌کنند و شما هم عده‌ای را دنبال می‌کنید. این می‌شود، دنبال‌کننده و دنبال‌شونده.این نرم‌افزار چند قابلیت خاص و جالب دارد. نخستین ... ادامه »

الگوی مهاجرت به کلانشهرها زنانه شده است

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

پس از هشدارهای مختلف کارشناسان مبنی بر زنانه‌شدن فقر و آسیب‌های اجتماعی، حالا مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده، اعلام کرده که الگوی مهاجرت به کلانشهرها هم زنانه شده است. فهمیه فرهمندپور با بیان اینکه الگوی مهاجرت تغییر کرده، گفت: در سال‌های گذشته مردان و آن هم بیشتر برای کارهای ساختمانی به کلانشهرها مهاجرت می‌کردند، ... ادامه »

سفر اولاند به عراق پیش از کنفرانس پاریس

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

رئیس جمهور فرانسه جمعه ۲۱ شهریور پیش از کنفرانس امنیت عراق در روز دوشنبه آینده در پاریس، به بغداد می‌رود. فرانسوا اولاند ، رئیس‌جمهور فرانسه سفر روز جمعه‌اش به بغداد را برای نشان‌دادن حمایت فرانسه و غرب از دولت عراق در برابر دولت اسلامی معروف به داعش برنامه‌ریزی‌کرده‌است. فرانسه دوشنبه 24 شهریور میزبان کنفرانسب بین‌المللی درخصوص امنیت ... ادامه »

طرح جدید برای تعیین تکلیف زباله‌های بیمارستانی

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با اشاره به طرح همکاری بین شهرداری و وزارت بهداشت برای جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی، اعلام کرد: طی این طرح به طور اصولی به وزارت بهداشت برای جمع آوری زباله‌های بیمارستانی کمک می‌کنیم. به گزارش ایسنا، دکتر حسن کریمیان در پاسخ به سوالی درباره استفاده از بخار کارخانجات تبدیل زباله به برق گفت: ... ادامه »

خبرنگاران واشنگتن پست در بازداشت هستند

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

معاون اول قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت خبرنگاران واشنگتن پست گفت: هیچ تغییری در پرونده ایجاد نشده و هم اکنون در بازداشت به سر می برد. به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در قوه قضاییه نیروی انسانی است. ... ادامه »

وزیرخارجه هند وارد کابل شد

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

سوشما سواراج امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور برای گسترش روابط استراتژیک وارد پایتخت افغانستان شد. سوشما سواراج ،وزیر امورخارجه هند برای تقویت هر چه بیشتر روابط و بررسی طرح‌های مهمی که هند در افغانستان اجرا می‌کند، به این کشور سفر کرده‌است. بنا به گزارش زی‌نیوز،سواراج در این سفر با حامد کرزی ،رئیس‌جمهور افغانستان درخصوص مسائل دو جانبه و منطقه‌ای ... ادامه »

سرمقاله روزنامه‎های ۱۸ شهریور

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

کالبدشکافی سخنان جدید اوباما در قبال ایران، حاشیه صحبت‌های رئیس جمهوری در رابطه با حجاب و عفاف و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه‌های سه شنبه-۱۸ شهریور- جای گرفتند. صادق زیباکلام . استاد دانشگاه تهران در سرمقاله روزنامه شرق با تیتر« کالبدشکافی چرخش اوباما» نوشت: سه شنبه؛۱۸ شهریور چه کسی فکر می‌کرد ... ادامه »

وبا به تهران رسید

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

نخستین بیمار مبتلا به وبا در پایتخت دیروز شناسایی شد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه فرد مبتلا، تبعه افغانستان است و هنگام ورود به ایران، بیمار بوده گفت: این بیمار در حال حاضر تحت درمان قرار دارد. اطرافیان این بیمار نیزتحت آزمایش قرار گرفته‌اند که خوشبختانه به این بیماری مبتلا نشده‌اند.دکتر ... ادامه »

هشدار درباره عوارض کوله‌پشتی‌های نامناسب برای دانش‌آموزان

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

وزارت بهــداشت نســـبت به خطـــرات استــفاده از کوله‌پشتی‌های نامناسب برای دانش‌آموزان هشدار داد و برای نخستین‌بار حداکثر وزن مجاز برای کوله‌پشتی‌ها را اعلام کرد. رئیس مرکز بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت ضمن هشدار جدی درباره خطرات استفاده از کوله‌پشتی‌های نامناسب، از تدوین برنامه کوله‌پشتی سالم در وزارت بهداشت خبر داد. این هشدار وزارت بهداشت در حالی است که در ... ادامه »

صرفه‌جویی برقی در تهران با استفاده از انرژی‌های نو

۱۸ شهریور
۱۳۹۳

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ابلاغ دستور‌العمل فنی توسعه انرژی‌های تجدید‌پذیر در ساختمان‌ها و فضاهای عمومی شهرداری تهران به مناطق ۲۲گانه خبر داد. با این اتفاق شهروندان تهرانی می‌توانند معادل تولید یک سال نیروگاه شهید قائم کرج که 9میلیون مگاوات برق است، در مصرف سوخت صرفه جویی کنند. مجتبی عبداللهی با اشاره به اینکه آلودگی هوا، گرم ... ادامه »



صفحه قبل   ۱   ۲   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   صفحه بعد