اعتبار ۳۰میلیاردی بیمه درمان اعتیاد

۲۲ شهریور
۱۳۹۳

رئیس اداره اجتماعی، اعتیاد و روان وزارت بهداشت از اعتبار ۳۰میلیارد تومانی جهت پوشش بیمه‌ای درمان اعتیاد خبر داد و آن را برای ارائه خدمات درمان بستری به این افراد ناکافی دانست. دکتر احمد حاجبی درباره مصوب شدن تعرفه‌های درمان اعتیاد گفت: فعلا تعرفه‌های درمان اعتیاد مصوب شده است تا پوشش بیمه قرار گیرد. 30میلیارد تومان به‌عنوان ... ادامه »

احسان قائم مقامی قهرمان شطرنج جام اکو شد

۲۲ شهریور
۱۳۹۳

در پایان نه دور مسابقه، قائم مقامی با ۷ امتیاز قهرمان مسابقات جام اکو در تهران شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در دور هفتم مسابقات مارات ژومایف و سمتی تولوگوم تگین به ترتیب محمود لودهی و حبیب‌اله امینی را شکست دادند و رستم خوسنوتدینوف با احسان قائم مقامی و یوسف بایرام گلدیف با کنکوت امیر ... ادامه »

هشدار درباره خود درمانی برای آلرژی پاییز

۲۲ شهریور
۱۳۹۳

پاییز برای بسیاری از افراد با سپری شدن روزهای تقویم نمی‌آید. آنها از سرفه‌ها و عطسه‌های مکرر، خارش چشم و بینی متوجه می‌شوند که فصل گرده‌افشانی بعضی گیاهان شروع شده است و حالا چند روز مانده به شروع پاییز، دبیر انجمن ریه ایران نسبت به مصرف خودسرانه دارو توسط مبتلایان به آلرژی فصلی هشدار داده و ... ادامه »

کنجکاوی

۲۲ شهریور
۱۳۹۳

کاوشگر کنجکاوی ناسا پس از پیمودن بیش از هشت کیلومتر مسافت روی سطح سیاره سرخ، توانست به هدف نهایی خود، یعنی پایه کوهستان مریخی در میانه حفره‌ای عمیق و وسیع رسید. براساس گزارش CNN، پس از رسیدن کنجکاوی به این منطقه از مریخ، کوهپایه کوه شارپ، این روبات پیامی روی توئیتر منتشر کرد: من به کوهپایه کوه ... ادامه »

پلیس قادر بر کنترل وایبر و واتس‌اپ است

۲۲ شهریور
۱۳۹۳

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور از شناسایی ۱۳۵ صفحه فیسبوکی فعال در بحث روسپیگری خبر داد. سردار کمال هادیان فر در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره نظارت پلیس بر فضای مجازی و برخی اقداماتی که سودجویان پیرامون فساد و فحشا در این حوزه می‌کنند گفت: در بحث موضوعات فساد و فحشا پلیس ... ادامه »

توضیحات هلال‌احمر درباره مرگ ۲ دانش‌آموز

۲۰ شهریور
۱۳۹۳

مسئولان هلال احمر جزئیات بیشتری از ماجرای غرق شدن و مرگ ۲دانش‌آموز در اردوی سازمان جوانان این جمعیت در بندر انزلی را منتشر کردند. پس از آنکه روز چهارشنبه 2دانش‌آموز 13ساله شرکت‌کننده در اردوی المپیاد آماده هلال احمر، دچار سانحه شدند، رئیس این جمعیت دلیل غرق‌شدن آنها را رفتن به دریا بدون توجه به تذکرات مسئولان دانست ... ادامه »

کنترل آنلاین جاده‌ها، اعلام پیامکی تخلف‌ها

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

در آستانه آغاز دور پایانی سفرهای تابستانی یک سامانه جدید کنترل هوشمند ترافیک افتتاح شد تا نظارت بر خودروها آنلاین شود. همچنین پلیس راه ناجا از استقرار هزار تیم گشتی و به‌کارگیری ۵هزار نیرو از سایر بخش‌های ناجا علاوه بر گشت‌های عادی، هماهنگی‌هایی با دستگاه‌های امدادی و راهداری برای همپوشانی خدمات انجام شده و استفاده از بالگردهای ... ادامه »

اعلام علت سقوط هواپیمای مالزی بر فراز اوکراین

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

نتیجه تحقیقات هلند درباره هواپیمای سرنگون‌شده مالزی برفراز اوکراین می‌گوید این هواپیما هنگام پرواز بر فراز منطقه تحت کنترل شورشیان اوکراین، بر اثر اصابت شمار زیادی "شیء با انرژی بالا" تکه‌تکه شده و سپس سقوط کرده‌ است. گزارش تازه گروه تحقیقاتی هلندی می‌گوید مکالمات ثبت‌شده خلبان و خدمه این پرواز نشان می‌دهد که سقوط هواپیمای خطوط ... ادامه »

تیلاپیا خطر ندارد مزیت اقتصادی دارد!

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

دوازدهم مرداد‌ماه گذشته، گزارشی درباره پرورش تیلاپیا در بافق یزد در «همشهری دو» منتشر شد. پس از انتشار این گزارش، خوانندگان بسیاری تماس گرفتند تا درباره پرورش این ماهی، شرایط و مجوزهای مربوط به آن بیشتر بدانند. همزمان با انتشار این گزارش، در برخی شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها، گزارش‌هایی درباره آلوده بودن ماهی تیلاپیا به نقل از ... ادامه »

اینستاگرام کارشناسی شده

۱۹ شهریور
۱۳۹۳

شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای جامعه مدرن امروز است. اگر جوان درست تربیت شود و آشنایی صحیح با این ابزارها داشته باشد، می‌تواند در مقابل آسیب‌ها و ویروس‌های اجتماعی مقاومت کند و در مواجهه با این پدیده‌های بعضا ناگوار اجتماعی دچار آسیب نشود. درباره شبکه‌ موبایلی اینستاگرام عملا ما با نمونه‌های متعددی از مشکلات و گرفتاری‌های خانواده‌ ... ادامه »



صفحه قبل   ۱   ۲   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   صفحه بعد