گزارش مرکز آمار از قیمت و اجاره مسکن ؛ کمترین و بیشترین اجاره بر حسب هر مترمربع

۲۶ شهریور
۱۳۹۳

مرکز آمار ایران اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در نقاط شهری کشور در نیمه دوم سال ۹۲ را اعلام کرد. مهر نوشت: با توجه به اینکه کاهش یا افزایش حجم (تعداد) معاملات در شهرهای بزرگ باعث کاهش یا افزایش شدید متوسط (حسابی) قیمت در سطح کشور می شود، از متوسط تعدیل شده (متوسط وزنی) که در آن ... ادامه »

روحانی به نیویورک می‌رود؛ برنامه‌ای برای ملاقات با اوباما تنظیم نشده است

۲۶ شهریور
۱۳۹۳

سخنگوی دولت از سفر رئیس جمهوری به نیویورک برای شرکت در اجلاس سازمان ملل خبر داد و گفت: برنامه‌ای برای ملاقات با اوباما تنظیم نشده است. به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت این مطلب را در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد. وی گفت: رئیس جمهور اسلامی ایران امسال برای دومین بار برای شرکت در ... ادامه »

کمبود شدید ذخایر آبی‌؛ توصیه دولت به مردم

۲۶ شهریور
۱۳۹۳

هیات وزیران با توجه به وضعیت منابع آب کشور و کاهش بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته و سال‌های قبل و کمبود شدید ذخایر آبی، از عموم مردم ایران و بویژه مردم شهر تهران خواست به طور جدی در مصرف آب صرفه جویی کنند. به گزارش ایسنا، هیات وزیران در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام و ... ادامه »

برخی کشورها دنبال آتش‌افروزی هستند؛ صلح در سایه درایت رهبران پایدار می‌ماند

۲۵ شهریور
۱۳۹۳

رییس‌جمهوری در دیدار وزیر امور خارجه جمهوری خلق کره، برقراری و تثبیت ‌صلح و امنیت در منطقه شبه جزیره کره را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برخی کشورها به دنبال جنگ و آتش‌افروزی در منطقه و جهان هستند ‌اما صلح و امنیت در سایه درایت رهبران و مسئولان، پایدار خواهد ماند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ... ادامه »

کسی با اینترنت مخالف نیست، در گزارش بان‌کی‌مون توهین شده است

۲۵ شهریور
۱۳۹۳

نشست عالی هماهنگی ستاد حقوق بشر صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای بلندپایه ستاد حقوق بشر از جمله مدیران عالیرتبه قضایی برگزار شد. به گزارش ایسنا، محمد جواد لاریجانی در این نشست با اشاره به گزارش جدید دبیرکل سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشری کشورمان گفت: یکی از روش های غرب برای انگاره ... ادامه »

ابراز تردید سوریه به مبارزه حامیان تروریسم با داعش

۲۵ شهریور
۱۳۹۳

وزیر اطلاع رسانی سوریه مشارکت کشورهای حامی تروریسم چون قطر، عربستان و ترکیه را در نشست های به اصطلاح مبارزه با تروریسم عجیب و غیرمنطقی دانست. خبرگزاری آلمان از دمشق گزارش داد، عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: این کشورها حتی تا همین لحظه از مهم‌ترین پشتیبانان و حامیان ... ادامه »

دایی: به ستاد احمدی‌نژاد نرفتم اخراج شدم ؛ رفتن مهم نیست؛ چرا اینگونه؟

۲۵ شهریور
۱۳۹۳

علی دایی با بیان اینکه از تیم ملی کنار گذاشته شد چون نپذیریفت به ستاد انتخاباتی احمد‌ی‌نژاد برود گفت؛ من گفته بودم هر وقت خواستید می‌روم اما چرا اینگونه رفتار کردید. به گزارش ایسنا، سرمربی برکنار شده پرسپولیس با حضور تلفنی در برنامه نود در ابتدا در مورد این که آیا بهتر نبود برای حفظ شان خود ... ادامه »

تمام ۳۷۰۰ نفر در پرونده بورسیه‌های غیر قانونی وارد آزمون دکترا شده بودند

۲۵ شهریور
۱۳۹۳

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هر ۳۷۰۰ نفر ذکر شده در پرونده بورسیه‌های غیرقانونی بدون طی آزمون وارد مرحله دکترا شده بودند. حجت الله درویش‌پور نماینده ایذه و باغملک در گفت‌و‌گو با ایلنا در ارتباط با آخرین بررسی‌ها در مورد وضعیت بورسیه‌های غیر قانونی و همچنین تخلفات مالی اداری وزارت ... ادامه »

جست‌وجو برای تکمیل یک شاخه از رشته راه‌های جاده ابریشم

۲۲ شهریور
۱۳۹۳

تجارت ابریشم از چین به اروپا از مسیر آسیای جنوبی، غربی و آفریقا ۲هزار سال پیش از این تاریخ و یک قرن پیش از میلاد مسیح از مبدأ چین انجام می‌شد. نخستین بار اما فردیناند فون ریشتهوفن جغرافیدان آلمانی این مسیر را جاده ابریشم لقب داد و تاکنون نیز به همین نام شناخته می‌شود. این جاده در دوره ... ادامه »

سقف افزایش شهریه دانشگاه آزاد ۱۵درصد اعلام شد

۲۲ شهریور
۱۳۹۳

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از سقف افزایش ۱۵درصدی شهریه‌های دانشگاه آزاد خبر داد و گفت:براساس مصوبه وزارت علوم، دانشگاه‌های شهریه‌ای می‌توانند هر سال تا سقف ۲۵درصد شهریه‌ خود را افزایش دهند. هیأت امنای دانشگاه آزاد نیز بر این اساس به واحدهای دانشگاهی اعلام کرده که می‌توانند تا سقف میانگین 15درصد شهریه را افزایش دهند. دکتر ... ادامه »



صفحه قبل   ۱   ۲   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰   صفحه بعد